Mesto Sereď vyhlásilo výberové konanie na pracovnú pozíciu:
Hlavný architekt/architektka mesta Sereď
A. Náplň práce:
- usmerňovať a konzultovať zámery investorov, zabezpečovať, pripravovať a spracovávať podklady pre obstarávanie, tiež vlastné vypracovanie koncepčných a strategických materiálov a podkladov, publikácií, analýz, zadaní a štúdií v oblasti územného plánovania, urbanizmu a architektúry,
- poskytovať konzultačnú a poradenskú činnosť primátorovi mesta, mestskému zastupiteľstvu a ďalším orgánom mesta,
- zodpovedať za spracovanie podkladov pre odborné stanoviská mesta k investičnej činnosti, pripravovať podmienky pre verejné obstarávanie architektonických, urbanistických a inžinierskych služieb, pripravovať materiály na rokovania mestského zastupiteľstva a jeho komisií,
- iniciatívne prinášať návrhy v oblasti územného plánovania, urbanizmu a architektúry,
- komunikácia s mestskými architektmi na regionálnej úrovni,
- zabezpečovať stretávanie sa s občanmi a komunikáciu problematiky územného územia mesta v danej oblasti k verejnosti,
- zabezpečovanie vypracovania záväzných stanovísk mesta Sereď k investičnej činnosti,
- schopnosť riadiť veľké projekty a procesy tvorby verejných ponúk,
- pripravovať a koordinovať mestom vyhlasované architektonické súťaže.
B. Kvalifikačné predpoklady:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v oblasti urbanizmus a architektúry,
- odborná prax minimálne 3 roky po nadobudnutí vysokoškolského vzdelania,
- autorizácia AA SKA.
C. Iné predpoklady a osobnostné predpoklady a zručnosti:
- manažér, ktorý dokáže prepojiť očakávania okolia s výzvami, ktoré sú kladené na rozvoj mesta a funkčnosť celého ekosystému,
- znalosť a orientácia pri práci s územnými plánmi, znalosť legislatívy v oblasti územného plánovania (zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, vyhláška č. 55/2001 Z.z. o územno- plánovacích podkladoch a územno-plánovacej dokumentácii),
- odborná spôsobilosť na obstarávanie ÚPD a ÚPP – výhodou,
- manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, schopnosť analyticky a koncepčne myslieť, riešiť konflikty, odborne argumentovať a vysvetľovať riešenú problematiku,
- bezúhonnosť,
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- znalosť práce s PC – Microsoft Office, Internet,
- práca - CAD 3D software výhodou.
D. Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady:
- žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
- motivačný list,
- štruktúrovaný životopis s uvedením podrobných informácií o praxi a tvorbe v oblasti architektúry a územného plánovania,
- overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov,
- čestné prehlásenie o bezúhonnosti.
E. Odmeňovanie:
- funkčný plat v zmysle zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme,
- možnosť osobného platu dohodou.
F. Predpokladaný termín nástupu:
- 06/ 2023, resp. dohodou
G. Rozsah pracovnej činnosti:
- trvalý pracovný pomer v rozsahu polovičného úväzku.
H. Miesto výkonu práce:
- Mestský úrad Sereď, Námestie republiky 1176/10.
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „hlavný architekt mesta Sereď“
- poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď
- alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi,
- alebo mailom na adresu: martina.kissova@sered.sk do 12. 5. 2023 vrátane do 12.00 hod.
Žiadosti doručené po tomto termíne nebudú zaradené do výberového konania.
Na výberové konanie budú pozvaní vybraní uchádzači.
Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
V Seredi, dňa 17. 4. 2023
Ing. Ondrej Kurbel, v. r.
primátor mest